Dostawy w sklepie internetowym Uashmama realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich: DHL oraz Inpost w przypadku wysyłek paczkomatowych.

  1. Kurier – po złożeniu zamówienia otrzymasz szczegółowe informacje SMS i emailem o przesyłce kurierskiej w tym data doręczenia, adres oraz nr PIN wraz z linkiem do przekierowania paczki w przypadku, gdy nie będziesz mógł/mogła odebrać przesyłki w danym dniu. Paczkę można przekierować na inny adres, do sąsiada lub do punktu odbioru w dniu nadania paczki lub po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.
  2. Paczkomaty Inpost – po złożeniu zamówienia i umieszczeniu twojej paczki w paczkomacie nadawczym otrzymasz SMS i email z potwierdzeniem nadania paczki. Paczka w terminie 24-48 godzin zostanie umieszczona w wybranym paczkomacie odbiorczym, o czym zostaniesz poinformowany/a SMS i emailem zawierającym kod odbioru, który należy wpisać w paczkomacie. Na odbiór paczki masz 48h. Szczegółowe informacje, jak odebrać paczkę znajdziesz tu: Paczkomaty Inpost.

Masz 14 dni po zakupie w naszym sklepie internetowym na zwrot lub wymianę towaru na inny.

Warunkiem zwrotu lub wymiany jest odesłanie na adres naszego sklepu towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zwracany towar nie może być uszkodzony. Zwrot otrzymasz w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nasz paczki.

Adres do zwrotów:

Paczkomat Inpost: POZ125M tel. 600271300 email: info@uashmama.com.pl

Vento Artur Manowiecki Os Na Murawie 6b/12 61-655 Poznań

Formularz zwrotu:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY