Koszyk 0

Regulamin sklepu Uashmama

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego uashmama.com.pl przez Vento Artur Manowiecki, adres: os.Na Murawie 6b/12 61-655 Poznań, NIP: 7841743737

 

Klient może szybko i efektywnie skontaktować się ze sprzedawcą w następujący sposób: Kontakt ze sprzedawcą odbywa się:

  1. poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej sklep@uashmama.com.pl;
  2. telefonicznie pod numerem +48 600 271 300.

 

Klient może również kontaktować się za pośrednictwem poczty, przesyłając przesyłkę na adres sklepu firmowego: Uashmama Polska ul. Leszczyńska 12 00-339 Warszawa

 

  1. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej uashmama.com.pl, w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

 

  1. Klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu najpóźniej w chwili dokonywania zamówienia.

 

  1. Każda zmiana regulaminu będzie publikowana na stronie uashmama.com.pl w zakładce Regulamin.

 

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a ?Vento? Artur Manowiecki dalej zwanym, jako ?Sprzedawca?.

 

  1. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.

 

  1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów wyłącznie na terenie Polski.

 

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.

 

  1. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

 

  1. Sklep Internetowy znajdujący się pod adresem www.uashmama.com.pl służy do dokonywania zakupów wybranych oryginalnych artykułów za pośrednictwem sieci Internet.

 

  1. Zakupy w sklepie internetowym www.uashmama.com.pl mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.uashmama.com.pl, określenie formy płatności i przesłanie zamówienia.

 

 

  1. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

 

  1. Klient po dokonaniu wyboru określonego towaru lub towarów i umieszczeniu go w Wirtualnym koszyku przed zamówieniem wybranych towarów powinien dokonać rejestracji do systemu sklepowego poprzez uzupełnienie formularza rejestracyjnego z danymi niezbędnymi do realizacji w/w zamówienia oraz oświadczyć, że wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

 

 

  1. Przyjęcie przez Sklep Internetowy każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową lub telefoniczną przez obsługę Sklepu Internetowego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep Internetowy.

 

  1. Wysyłając zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu Internetowego, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 Poz. 827 ), i akceptuje jego postanowienia.

 

  1. Sklep Internetowy www.uashmama.com.pl przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Sprzedawca jest zobowiązany wydać produkt niezwłocznie nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy.

 

  1. Ceny podawane w Sklepie Internetowym www.uashmama.com.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

 

  1. Vento Artur Manowiecki prowadzący Sklep Internetowy, wystawia dokument sprzedaży, którym jest paragon lub faktura VAT.

 

  1. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.

 

  1. CENY I METODY PŁATNOŚCI

 

  1. Klient ma możliwość dokonania płatności:

 

  1. a) Przelewem bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia).

 

  1. b) Kartą płatniczą lub poprzez płatność elektroniczną (przelewem elektronicznym) ? za pomocą sprawdzonych i bezpiecznych systemów płatności elektronicznej www.przelewy24.pl Po wybraniu określonej formy płatności Klient zostanie przekierowany na stronę internetowa obsługująca wybrana formę płatności, a po zakończeniu procedur z powrotem na stronę www.uashmama.com.pl Informacje dotyczące karty kredytowej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy Klientem a Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych firmy i nie są nam udostępniane. Znane są tylko bankowi rozliczającemu Państwa transakcje. Pozytywna autoryzacja karty nie jest równoznaczna z przelaniem środków z karty kredytowej na konto naszego sklepu, tzn. podczas autoryzacji blokowana jest kwota na którą opiewa zamówienie. Potrącenie pieniędzy z konta karty następuje w momencie zrealizowania zamówienia (wysłania paczki lub odbioru osobistego). Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.  Operatorem płatności elektronicznych „Przelewy24.pl” jest DialCom24 Sp. z o.o. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań Tel. +48 61 642 93 44, Fax +48 61 642 90 31, www.przelewy24.pl NIP 781-173-38-52, REGON 634509164 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000 zł

 

  1. c) Gotówką ? płatność przy odbiorze – do rąk pracownika firmy spedycyjnej przy odbiorze towaru, do rąk pracownika Poczty Polskiej lub w Paczkomacie. W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia na stronie Sklepu Internetowego

 

 

  1. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

 

  1. Zamawiający w procesie zamawiania może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
  1. dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej;
  2. dostawa za pośrednictwem paczkomatów (InPost);
  3. dostawa poprzez firmę kurierską.

 

 

  1. Po złożeniu zamówienia Sklep Internetowy sprawdzi kompletność wysłanych danych, a w przypadku wątpliwości skontaktuje się elektronicznie lub telefonicznie z Zamawiającym celem potwierdzenia tych danych, ilości, rodzaju i ceny zamawianego towaru.

 

  1. Jeśli informacje złożone przez Klienta są wystarczające, jego zamówienie zostanie ostatecznie zaakceptowane, o czym zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail.

 

  1. Ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Klienta zostaje wysłany zamówiony towar, zaś – w przypadku płatności kartą lub przelewem elektronicznym – z konta Klienta zostanie pobrana wcześniej zablokowana kwota, na jaką opiewało zamówienie.

 

  1. Częściowo wypełniony formularz zamówienia (w szczególności błędny adres e-mail, numer telefonu), będzie odrzucony.

 

  1. W momencie odrzucenia zamówienia nastąpi anulowanie zamówienia, a dane osobowe w nim zawarte zostaną usunięte z bazy danych sklepu.

 

  1. Przewidywany czas dostawy i jej koszt został określony w tabeli kosztów. Koszty dostaw mogą ulec zmianie wraz ze zmianą cenników operatorów.

 

TABELA KOSZTÓW

Forma wysyłkiPrzelew (zł brutto)Za pobraniem (zł brutto)Przewidywany czas dostawy wysyłki*
InPost: Paczkomaty11 zł15,40 zł2 dzień
Poczta Polska: Priorytet18 zł20 zł3 dni
Poczta Polska: Priorytet_1 dzień
DHL: Kurier14,00 zł18,00 zł1 dzień

 

  1. Przy zakupach powyżej 400 złotych brutto, przesyłka na koszt Sprzedawcy.
  2. Pozostałe warunki dostarczenia towaru:

 

  1. REKLAMACJE

 

1.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Klientowi.

 

  1. Reklamację z tytułu rękojmi należy zgłaszać na adres sklepu w Warszawie: ?Sklep Internetowy www.uashmama.com.pl ? Uashmama Polska ul. Leszczyńska 12 00-339 Warszawa. Zgłaszając reklamację należy przesłać towar oraz dołączyć wniosek reklamacyjny wraz z dowodem zakupu towaru lub wskazaniem innych dowodów zakupu towaru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady. Wzór wniosku reklamacyjnego stanowi Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu.

 

  1. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

 

  1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

 

  1. Zgłaszając reklamację Klient powinien jednoznacznie oświadczyć, czy domaga się wymiany rzeczy na wolną od wad czy usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

 

  1. Klient ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak: Mediacja przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie, Rzecznicy Konsumentów, Organizacje pozarządowe.

 

 

 

 

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Klient może w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w niniejszym Regulaminie. Jeżeli przedmiotem zamówienia jest sprzedaż więcej niż jednej rzeczy, które dostarczane są osobno termin do odstąpienie od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w niniejszym Regulaminie, liczony jest od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu i przesłać pocztą na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@uashmama.com.pl.

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystanie z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

  1. Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania Oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym. Zwrot kosztów nastąpi w taki sam sposób płatności, jakiego użył Klient chyba, że Klient wyrazi zgodę na inny sposób, które nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

  1. Klient zobowiązuje się niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy zwrócić towar Sprzedawcy, na adres Sprzedawcy: Uashmama Polska ul. Leszczyńska 12 00-339 Warszawa. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jeżeli Klient nie wywiąże się z obowiązku zwrotu towaru w terminie, Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania. W związku z powyższym Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zachowania termin określonego w pkt 3.

 

  1. Klient, który odstąpi od Umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.

 

 

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane rejestrowe i kontaktowe wskazuje postanowienie § 1 Regulaminu.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.
  3. Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania):
    a) koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
    b) koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
  4. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  5. Dane osobowe Kupującego mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.
  7.  Dane osobowe Kupującego mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe/serwera i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy.
  8. Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Kupującego (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu lub do chwili wniesienia sprzeciwu.
  9. W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.
  10. Kupującemu przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Kupującemu przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.?
  11. Więcej szczegółowych informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:

 

  1. Niniejszym Regulaminem został sporządzony na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem a także w zakresie w jakim regulamin okazałby się sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa stosuje się przepisy prawa polskiego.

 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

 

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO [PDF]

Załącznik nr 2

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY [PDF]